Såhär blev det i soffhörnan

onsdag 1 oktober 2008

I mitt förra inlägg skrev jag om mina tankar kring att "piffa upp" soffhörnet i min lilla, men mysiga, etta - för att göra den ännu mer mysigare såhär inför hösten. Jag gillar verkligen orange, en färg som har hängt med hemma hos mig i viss grad förut, men som jag nu ger en ytterligare chans att "svälla ut". Dessutom gillar jag det enkla, avskalade, stiliga i form av träd och grenar. Såhär ser det ut numera. (Förutom att den där högen med pocketböcker såklart inte längre ligger där och så saknas det nya fodral på två av kuddarna, men annars så ...) Detaljer som står på vardagsrumsbordet. En klassisk Marimekko-skål på fot, glasunderlägg, värmeljusstakar (loppisfynd 10:-/st) och en skål ur serien "Hälsingland" av Anna Elsa Oscarson (Twins Home design) med härligt färgsprakande prydnadspumpor i.

0 kommentarer: