Idéer om soffhörnan

onsdag 17 september 2008

Min soffhörna i lägenheten ska också få sig en liten "upp-piffning" såhär framåt höstkanten. Där blir det övervägande svart, vitt och grått vad gäller färg - dock med vissa inslag av orange. I fråga om mönster blir det passande nog stiliserade träd och grenar som får dominera. Delar av mina idéer är redan på plats, men bild på resultatet återkommer jag med först när jag har "piffat" helt färdigt. Klicka på bilden så blir den i en lite trevligare storlek att titta på.

Till helgen som kommer ska jag åka och besöka mina föräldrar (länge sedan sist nu). Min mamma vill dessutom ha min hjälp på inredningsfronten hemma i deras lägenhet. Hon själv anser sig nämligen vara "så dålig på det där med inredning och vilka färger som passar att ha hemma". Ska bli kul att förena nytta med nöje! :-)

0 kommentarer: