Note to myself: apropå tapeter

söndag 6 juli 2008

Jag går i tankar på att skaffa en ny bokhylla till min lilla etta med kokvrå. Eftersom det är compact living som gäller har jag kommit fram till att hyllan Expedit från IKEA kanske skulle vara lämplig. Enkel men snygg och man kan välja till olika låd- och skåpinsatser eller olika förvaringskorgar till den. Jag googlade lite för att se hur andra inrett med hyllan i fråga och hittade en bild som jag fastnade för. Något liknande skulle vara perfekt för att få till en liten "färgklick" för att bryta av mina vita väggar. Jag bloggar visserligen mest om detta som en slags note-to-myself men kanske lyckas jag även inspirera någon annan. Om det visar sig att det blir ett hyllinköp för min del framöver så lovar jag att återkomma med bilder på resultatet.

1 kommentarer:

Ceci sa...

Vilken bra idé! Fräckt...