Vårkänslor och tygspaning

lördag 18 april 2009

Snön har äntligen börjat släppa greppet om min del av landet (den norra). Snart är gruset uppsopat från gatorna och våren här på allvar. Bloggen har - av olika anledningar - liksom legat i dvala under vintern ... men nu tror jag minsann att det börjar spritta och gro i den igen. Jag inleder denna "nystart" med en liten tygspaning. Jag är redan sedan tidigare förtjust i Spiras tyger - och inte heller den här gången gör de mig besviken. Det börjar bli dags att "piffa upp" lite här hemma såhär inför försommaren och vad kan då passa bättre än lite grönska. Jag funderar starkt på Spiras tyg Spalje. Kanske som gardiner, en "fondvägg i tyg" eller bara en och annan kudde. Det återstår att se ... men riktigt snyggt är det i alla fall.

0 kommentarer: